ѕυρєяѕтαяѕ
De algemene afspraken op Superstars Untitledbmp
ѕυρєяѕтαяѕ
De algemene afspraken op Superstars Untitledbmp
ѕυρєяѕтαяѕ
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ѕυρєяѕтαяѕ

Hier ben jij de ster en draait alles om jou, laat de wereld zien wat je in huis hebt door als je lievelingszanger(es), acteur/actrice… door de RPG te gaan. Beroemd of berucht, famous of doodgewoon je beslist het zelf! Laat de echte ster in je los!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De algemene afspraken op Superstars

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Channing
Leader Of The Dark Side
Channing


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 19-07-10
Woonplaats : Hoboken

Starsprofile
Leeftijd: 22
Gang: TDSG
Partner:

De algemene afspraken op Superstars Empty
BerichtOnderwerp: De algemene afspraken op Superstars   De algemene afspraken op Superstars Icon_minitimema dec 13, 2010 3:30 pm

1. Iedereen, Play sweet.

2. Dit is een rpg. De meeste van jullie weten wat een rpg is. Elke post moet LEESBAAR zijn en moet op zijn minst 2 REGELS bevatten, tenzij je echt niets weet om te posten, maar maak hier a.u.b. geen misbruik van, SPAM kan leiden naar BAN.

3. Post a.u.b. minstens 1 keer op de week. Als je de RPG tijdelijk moet verlaten meld dit dan aan mij in een PM of aan één van de andere admins, verdwijn niet zomaar. Als je verdwijnt, zal ofwel ik of één van de andere admins je hierover aanspreken. Als je een maand niet actief bent, en we hebben niets van je gehoord, zetten we je profiel eerst op de accountmarkt en dan kan daar iemand het overnemen, ofwel verwijderen we het gewoon.

4. Als je iets in een post wil melden dat eigenlijk niets met de post te maken heeft, doe dit dan onderaan de post met een paar regels tussen en tussen haakjes. Zo blijft het duidelijk en is het niet verwarrend. Probeer dit natuurlijk ook zo weinig mogelijk te gebruiken.

5. Volwassen inhoud (zoals sex en slechte praat) is toegestaan, maar we zijn denk ik allemaal oud genoeg om te weten wanneer we erover gaan, als je dit niet weet, krijg je een waarschuwing, en als het dan niet betert, word je twee weken gebannen!

6. Het is niet omdat het forum over beroemdheden gaat, dat je personage noodzakelijk beroemd moet zijn. De ava zelf moet ook niet noodzakelijk van een bekend persoon zijn, maar het moet wel een echte persoon zijn. DUS GEEN ANIME!

7. Als je iets in een andere taal schrijft, Bijvoorbeeld een zangeres die een liedje in een andere taal zingt, zet er dan een vertaling onder. Ik weet zeker dat niet iedereen even goed is in Engels of welke taal dan ook.

8. De basis limiet is 3 personages per persoon, maar als je er meer wilt kan je mij een PM sturen en dan kijk ik of ik het toelaat. Dit geld enkel als je de andere drie die je hebt niet "verwaarloosd"

9. Dit RPG is een real-life RPG. Het is dus overduidelijk dat magie en rare wezens hier niet van toepassing zijn. Denk gewoon aan wat er kan en niet kan in het echte leven...

10. Have fun!

11. Als je alle regels hebt gelezen, zet dan 'Official superstarzz lid ♥' in een klein lettertype in je onderschrift, gewoon ten controle of iedereen de regels wel volledig doorleest.

12. Je mag niemand vermoorden! Verwonden mag wel, maar niet dodelijk. Als je iemand wilt vermoorden moet je eerst toestemming vragen aan die persoon. Als je met je personage zelfmoord wil plegen, vraag dan eerst toestemming aan een admin, dan word je personage als dood gemarkeerd.

15. Probeer je character sheet zo goed mogenlijk in te vullen.

Groetjes Channing,

Als er vragen zijn, twijfel dan niet om ze me te stellen!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://superstarzz.actieforum.com
 
De algemene afspraken op Superstars
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
ѕυρєяѕтαяѕ :: ~Welkom~ :: Rules & Stuff :: De Regels Van Het Forum-
Ga naar: