ѕυρєяѕтαяѕ
Regels i.v.m. de gangs Untitledbmp
ѕυρєяѕтαяѕ
Regels i.v.m. de gangs Untitledbmp
ѕυρєяѕтαяѕ
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ѕυρєяѕтαяѕ

Hier ben jij de ster en draait alles om jou, laat de wereld zien wat je in huis hebt door als je lievelingszanger(es), acteur/actrice… door de RPG te gaan. Beroemd of berucht, famous of doodgewoon je beslist het zelf! Laat de echte ster in je los!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Regels i.v.m. de gangs

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Channing
Leader Of The Dark Side
Channing


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 19-07-10
Woonplaats : Hoboken

Starsprofile
Leeftijd: 22
Gang: TDSG
Partner:

Regels i.v.m. de gangs Empty
BerichtOnderwerp: Regels i.v.m. de gangs   Regels i.v.m. de gangs Icon_minitimema dec 13, 2010 3:43 pm

Eerst en vooral, als je wil toetreden in gangs, moet je voldoen aan de regels die de leider van de gang opstelt.
Bij deze regels horen al zeker thuis:
* Minstens 10 posts
* Je moet actief zijn.


Verder mag de Leider nog regels bij zetten.

ER IS MAAR 1 SLECHTE GA]NG!

Als een gang een eigen gebied wilt mag de leider dit melden aan mij. Dan geeft hij/zij namen van gebieden door via PM aan mij en dan maak ik een gebied dat genoemd word naar de groep, en dan zet ik daar de gebieden van de leider in.
Deze gebieden van groepen zullen alleen maar zichtbaar zijn voor de groep, tenzij de leider me uitdrukkelijk vraagt om het voor iedereen zichtbaar te maken.
De leider mag ook een aanvraag voor een locatie doen in een gebied dat al bestaat.

De darkside is voor de "corrupte" acteurs enzo zeg maar. Het soort dat zich graag in de problemen werkt en die bijvoorbeeld iedereen graag hun wil opleggen. Je mag hier enkel zijn als je tot de darkside behoort... Als je er niet bij hoort, kan je hier ook terecht, maar weet dat er met de leden van de darkside niet te sollen valt en dat ze geen indringers op hun gebied aanvaarden.

Voorwaarden om tot de Darkside toe te treden:
* Je moet actief zijn.
* Je moet goede posts kunnen maken.
* Je moet van je durven afbijten, de Darkside is niet voor watjes.
* Je moet beroemd zijn.


Veel anders is er niet over te vertellen. Als je bij de Darkside wil, stuur dan een PM naar een van de mods of open een topic waarin je vraagt aan de leider van de Darkside of hij je in de groep wil nemen ofzo.
DE LEIDER MAG WEIGEREN!
P.s: Je kan beroemd worden, vraag wel eerst toestemming om famous te worden als je dat niet vanaf het begin bent.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://superstarzz.actieforum.com
 
Regels i.v.m. de gangs
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
ѕυρєяѕтαяѕ :: ~Welkom~ :: Rules & Stuff :: De Regels Van Het Forum-
Ga naar: